6.4.2013

I'm in luuuuv ~

Oijoijoi! Materalismi <3 Heräsin super aikasin (tosin en omasta tahdosta..) ja pyykkien pesun jälkeen kurkkasin postilaatikkoon ja mitä siellä oli? Nooooooh, mun Ninja Polish tilaus!
Mukana tilauksessa oli toki mi ladies, et ei ne kaikki ollu mulle!

Kuvasin videonki, niinku huvikseni :D

Videolla ei kuulu ääniä, ihan siksi että koska pelkään kuulostavani ihan 13 vuotiaalta ja teillä olis menny kuulo mun ilosta kiljumisen kanssa 'köhköh*
Tuossa siis näkyy kaikki mitä paketissa oli..

Kuvia koko 'laumasta':

Vasemmalta oikealle: Cover Band - Crazy as Capper, Will You Be My Valentine?, toinen Capper, Spooky Floam (glow in dark) & Jade Holografico Magia Negra.

Ylempi kuva näyttää raa'an totuuden siitä, miten punainen mun huone on kun aurinko paistaa tähän.. (eli ekat 8h nousemisen jälkeen...) Mutta siinä he ovat! Itelle tilasin Floamin ja Jaden. Jade on mun eka eka eka ihana holo!

Tässä on sit lisää heru heru kuvia:



Tuo Jade on vaan <3 Pitää ottaa parempia kuvia kun saa asiallisesti kynsille..

Sit pokkarilla otettuja kuvia, en näes ollut yhtään tyytyväinen kuviin Capperista mitä otin järkkärillä..




Kans tuo Will You Be My Valentine? piti ottaa kuvaan mukaan.. Nämä siis EI ole jäämässä mulle, vaan menossa etiäpäin :/ Kyllä itellekki kelpais, mut parempi vaan että lähtevät :D Näiden 'omistajat' varmasti kirjottaa postaukset kun saavan omansa kotiin :)

Mitä tyksitte? Alkoiko joku himottamaan? 
Tulossa muuten tutoriaali miten noita Glow in dark -lakkoja kuvataan.. Varmaan ihan vain kuvina.. Ellen kerää itseäni kasaan ja kuvaa videota.. :)


<3 Lymi

2 kommenttia:

  1. En jaksa oottaa et noi ihanuudet kotiutuu <3

    VastaaPoista
  2. Toi Jade on kyllä kaunis, ihan harmittaa kun ei ole tullut sitä hankittua!!

    VastaaPoista