30.3.2013

Fairy Puke!

Tarjolla olisi kuvia Fairy Pukesta, joka on siis nimeämäni franken.
Olin pinkillä tuulella ja tämä sopi paremmin kuin hyvin.. Lisäksi yllätyksenä ollut purkan tuoksu ihastutti ja olin jatkuvasti nuuhkimassa kynsiäni, olin sitten kotona tai kaupungilla. Lakka kuivui super nopeasti ja kaksi kerrosta taisin laittaa!


Lopuksi edellisessä postauksessa alkaneen 'teeman' mukaisesti yksi kuva, jonka otin bussia odottaessa pokkarilla.. (pokkari kulkee laukussa, ihan vain siksi etten missaisi mitään kivoja näkymiä tai tapahtumia)


Olin varmaan aika näky, täys mustat vaatteet punaoranssit hiukset ja PUM, pinkit kynnet :D Pyörittelin iPodia käsissäni ihan tapani mukaan ja kynnet varmasti vilkaistiin kadulla kulkiessa..

Olen muuten ajatellut alkaa kirjoittamaan postaukset myös englanniksi saksalaisen kaverini ehdotuksesta, mielipiteitä? Kyllä/ei?

<3 Lymi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti